Office manager
Office manager
- Hou me op de hoogte
- Na deze opleiding ontvang je een diploma, getuigschrift of certificaat
In detail
Als Office Manager beheer je de administratieve en organisatorische processen binnen het kantoor en streef je naar een vlotte en efficiënte customer service. Je beschikt over sterke communicatieve en commerciële vaardigheden waarmee je de verschillende afdelingen in het bedrijf ondersteunt en met de nodige ervaring ook performanter kan maken. In de beginfase sta je vooral in voor opdrachten waarvan de inhoud wordt bepaald door de afdeling waarin je tewerkgesteld bent. Een mix aan taken worden je toevertrouwd: verslaggeving, klantenonthaal, kantoorbeheer, agendabeheer, telefonie, presentaties opmaken, facturen opstellen, personeelsadministratie, ... Daarnaast kan je een voorbereidende en ondersteunende rol krijgen voor andere diensten: marketing, verkoop, logistiek, accountancy, enz. Naarmate je de taken meer en meer zelfstandig kan uitvoeren, neem je meer verantwoordelijkheid op en stel je verbeterprocessen voor waardoor je je afdeling of kantoor op tactisch, logistiek en strategisch gebied runt als een pro.
Met jouw flexibele en oplossingsgerichte instelling houd je alles perfect onder controle.
SyntraPXL is een duurzame organisatie. Wij drukken geen lesmateriaal af, maar je vindt alle cursusteksten en aanvullende documentatie op de Teamsomgeving.
Bij de start van het cursusjaar krijg je een volledig overzicht van de lesmomenten in je cursistenportaal. Hou er rekening mee dat wijzigingen in het lessenrooster kunnen gebeuren door onvoorziene omstandigheden. Het is dus mogelijk dat een inhaalles gepland wordt op een andere dag dan de gebruikelijke lesdagen.
Iedereen die wilt doorgroeien vanuit een administratieve/operationele functie en zélf de touwtjes in handen wilt nemen qua administratie en organisatie!
Om toegelaten te worden tot de opleiding 'Office Manager'
- heb je de opleiding 'Office Assistant' met succes afgerond;
OF - beschik je over een bachelor of master, niet ouder dan 5 jaar, waarin de verschillende aspecten uit de opleiding Office Assistant aan bod kwamen
OF - heb je 3 jaar aantoonbare ervaring in een administratieve job, waarbij de competenties van een Office Assistant aan bod kwamen.
Programma
Ontdek het volledige programma in detail
Specifiek op maat van jouw bedrijf? Vragen over deze opleiding?- Proces- en projectmanagement - 36u
- Basis leidinggeven - 20u
- Basis boekhouden en financiële opvolging voor de Office Manager - 20u
- Communicatie, marketing en bedrijfsevents - 24u
- Sociale wetgeving en personeelsadministratie - 24u
- Starten in hoofd- of bijberoep - 4u
- Eindwerkbegeleiding Office Manager - 8u
- Eindproef Office Manager
Heb je nog een vraag?
Nog iets niet duidelijk? Stel je vraag dan hieronder aan onze medewerkers en we helpen je graag verder.
Lesmomenten
- Opleidingscheques