Ga voor een opleiding tot KLANKBORD COACH

9 years 6 months geleden

Deze opleiding voor directie, management of medewerker leert u klantgericht denken. We reiken u technieken aan om de klantgerichtheid binnen uw organisatie op een hoger niveau te brengen. Leer klantentypes kennen en hoe er mee omgaan. Herken gedragspatronen en leer hoe u communicatie kan interpeteren en beïnvloeden. Deze opleiding is heel praktijkgericht op basis van voorbeelden en rollenspellen.

Een maatopleiding ‘klantgerichtheid’ kan op diverse manieren aangeboden worden:

Voor directie, management en sales

Onderwerpen die onder andere aan bod komen:

  • Wat betekent klantgerichtheid voor onze organisatie?
  • Welk gedrag verwachten we daarbij van onze medewerkers? 
  • Hoe bepalen we de gouden regels van klantgerichtheid (gekoppeld aan de waarden en normen die gelden binnen de organisatie)?
  • Hoe kunnen we de verwachtingen van onze klanten overtreffen tijdens het salesproces?

Voor alle medewerkers binnen een organisatie met klantencontact

Onderwerpen die onder andere aan bod komen:

  • Wat is klantgerichtheid? 
  • Hoe kunnen we de verwachtingen van onze klanten overtreffen?
  • Wat zijn onze verschillende soorten klanten?
  • Hoe kunnen we gedrag herkennen, interpreteren en beïnvloeden?
  • Hoe kunnen we klantgericht communiceren (mondeling en telefonisch), wat zijn de verschillende gesprekstechnieken?
  • Hoe omgaan met klachten en lastige klanten?

 

Werkwijze

De trainingen vliegen we heel praktijkgericht aan op basis van eigen praktijkvoorbeelden en –situaties. De inzet van een professionele trainingsacteur tijdens rollenspellen biedt hierin een grote meerwaarde en zorgt voor de nodige portie creativiteit, impulsiviteit en spontaniteit.

 

Anouk Steyaert, HR Consultant JBC 

“Goede, onmiddellijk toepasbare opleiding ‘Klantgerichtheid’ met gerichte feedback op de medewerkers."

Docent

Lesley Kleef

Lesley is directeur en senior adviseur van Soulid. Het bedrijf uit Eindhoven begeleidt bedrijven inzake identiteit, marketing en communicatie. Ze geeft vooral communicatie,- gedrags,- en schrijftrainingen.

Ik ben akkoord met de algemene voorwaarden 

 

SyntraPXL Blog

Blijf op de hoogte van nieuws en events bij SyntraPXL

Artikel

Kort lontje? 3 tips van SyntraPXL-docent Karen Van den Broeck om frustraties om te zetten in verbinding.

Herken je het gevoel dat mensen om je heen steeds sneller gefrustreerd raken? Van werk en verkeer tot familie-etentjes, het lijkt wel of we allemaal een wat korter lontje hebben. In haar nieuwste boek Kort lontje, dat ze samen met co-auteur Annick Jehaes schreef, laat SyntraPXL-docent Karen Van den Broeck zien dat conflicten niet per se “gedoe” hoeven te zijn.

Artikel

“Ik wilde vroeger modeontwerpster of prinses worden. Eén van de twee is gelukt”

Julie De Loenen heeft een neus voor mode. Na haar studies voor leerkracht volgde ze bij SyntraPXL de opleiding modeontwerper, waar ze een grote liefde voor upcycling ontdekte. Intussen maakt ze de mooiste stuks uit tafellakens of oude kleren. Volgens Julie is kleding hergebruiken trouwens iets wat we allemaal kunnen leren. Stof tot nadenken!

microsoft
Artikel

Microsoft-certificaten? Daarvoor moet je bij SyntraPXL zijn!

SyntraPXL staat bekend om zijn professionele en praktijkgerichte opleidingen, van pottenbakker tot software developer of accountant. Maar wist je dat je bij ons ook Microsoft-trainingen kan volgen? Het Diepenbeekse bedrijf Lipa deed het en kan nu met een pracht van een Microsoft-certificaat pronken.