- Hoe ben je verzeild geraakt tussen de studenten van de voltijdse dagopleiding digital marketeer?
In de loop van een actieve en creatieve loopbaan als redacteur en schrijfster ben ik mijn partner 9 jaar geleden gevolgd naar het buitenland. Afgelopen september landde ik dan definitief terug in Vlaanderen en ik merkte dat ik –ondanks mijn talenkennis en universitaire diploma- niet meer ‘mee’ was. Ik wou zo snel mogelijk terug aan de slag, dus koos ik voor de brede opleiding tot Digital marketeer.
- Waarom koos je voor SYNTRA?
Ik heb dan wel een universitair diploma en ik spreek een zestal talen, maar dat wil niet zeggen dat ik meteen terug ‘aan de bak’ kan geraken. Mijn diploma en vooral mijn kennis was niet meer aangepast aan de behoeften en vereisten van deze tijd. Ik spreek nu als een expert over Social Media, maar onthou dat er in ‘mijne tijd’ maar 1 activiteit op computers bestond: programmeren. Ik heb nog MS-DOS geleerd op school. (lacht)
Met deze opleiding ben ik meteen ‘mee’. En nog wel met de recentste technieken. De docenten zijn echt wel mee met de laatste ontwikkelingen in social media en marketing. Zo zijn we bijvoorbeeld onderwezen in de jongste marketingideeën van Philip Kotler, een wereldvermaarde Amerikaanse professor. Deze theoretische kennis is dan wel praktisch gekaderd zodat we dit kunnen toepassen.